1 juli 2008

Sobert svart!

Lavendel... det finns nog inget som doftar så gott! Eller hur? Fast visst, en bebisdoft går heller inte av för hackor! Mina små bebisar är just nu lite sjuka och de har visst smittat mig med... så vi kurerar oss med lite varm dryck och en bra film.

De senaste veckorna har det målats och målats... från blått till sobert svart. Det blåa har nu gjort sitt för denna gång... Det svarta blir väldans snyggt mot alla växterna. Ha nu en underbar vecka så hörs vi senare! Kram.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ja du Liv det där blir snyggt!!
Tack för din gulliga fina kommentar och det gör att jag orkar lite till.
Gröna Hälsningar och krya på er
Annika
Naturliga Ting

Anonym sa...

Ja men hur har jag kunnat missa den här bloggen?! Om en plantskola, dessutom i min närhet? Det får bli en utflykt till Ängelholm i sommar. Och så passande med alla kryddor, jag som tänkte göra mig en kryddrabatt!
Ha det gott! Veronica
Ps. DEt blir så snyggt med det svarta! Ds.

Anna sa...

Hej! Jag antar att ni har lika mycket att göra som vi just nu! Och att ni också längtar efter regn! Det kommer! Låt oss nu njuta av solen!

Ha en riktigt trevlig helg!

Lisa

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails