19 maj 2009

Rhododendron



Nu står våra rhododendron i full blom. Vi har stor sortering av rhododendron och andra fina surjordsvänner som azaleor och hortensior. Denna helg har vi specialerbjudande på
.
Rhododendron 'Catawbiense Grandiflorum'
30-40 co 180:-
(ord.pris 225:-)
.
Så passa på. Gäller så långt lagret räcker givetvis!
.
Idag har jag varit och hämtat en mängd nya fräscha sommarplantor. Hela dagen har gått åt åt att sopa i butiken, packa upp och exponera. Men fint blir det i alla fall.
.
Öppettider Kristi Himmelfärd:
torsdag 11-16 fredag 10-18
lördag 10-16 söndag 11-16
.

Ha en fortsatt härlig vecka!

.

1 kommentar:

Lilla huset på prärien sa...

Hej Liv!! Idag hade jag en heldag med svärmor. Vi skulle till Kristianstad och hämta ett bord och sen skulle vi köra runt där o fika o titta i stan lite hade vi tänkt. Göra små avstickare. Jag tänkte att på vägen hem kunde vi köra förbi Hedentorps osv! Men ingenting blir någonsin som jag tänkt mig. Vi kom iväg visserligen... till slut. Men väl vid auktionshallen dog batteriet igen och vi fick flirta med några gubbar som kunde hjälpa oss. :(

Så vi vågade inte göra ett enda stopp utan åkte hela vägen (alla 10 milen) hem igen! Snopet. Hade gärna kommit till din fina butik och kikat på alla nyheterna!!

KRAM J

P.S. Du måste tro att jag är knäpp som aldrig kommer men jag TÄNKER så ofta på dig och din fina butik! D.S.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails