21 januari 2012

softad vårlängtan


Formex är nu avverkad för min del och är fylld med massor av inspiration och idéer. En del inköp har gjorts och jag kan lova att det blir en massa fint till butiken.

Idag snöar det och tyvärr ligger en del kvar. Visst är det mysigt med snö men nu kan det lika gärna vara. Tänk att få slippa skotta och klä på sig en massa varma kläder hela tiden.
Nu längtar jag efter lite ljus och vår, bara lite.

Så medan jag längtar, planerar vi vidare för vårens spännande evenemang!


Liv

5 kommentarer:

Limestone by the Sea - Victoria sa...

Lovely! kram Victoria

Karolina sa...

Hej,

Vilken härlig blogg ni har med underbara bilder.

Så bra att jag hittade er via Rosengarden i Malevik, ska lägga er i bloggern så jag får följa vad som händer i Trädgården hela våren...

Anonym sa...

Hej
Kul med längtan och förväntan..
Ser framemot att komma in till er till våren och se alla fynd.
Ljuvlig bild!
Kram Marie

Claus Dalby sa...

Sikke skønne blomster. Man kan næsten dufte dem ...

Mariette sa...

Hej!

Det är nog tur att man inte spetsar på Olsson & Jensens möbler, jag köper annat där...
Härliga vintage möbler fixar vi själva för betydligt lägre pris.

Ska bli kul att se vad du fastnat för på mässan framöver.

Ha det fint! (med snö och allt, vi har riktigt mycket här i Knäred!)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails