6 februari 2009

Sköna helg


Så kul att ni vill vara med på min lilla utlottning av den fina ljuslyktan! Det är ju några dagar kvar så än finns det en chans... Vinnaren dras på söndagkväll!
Denna vecka har det kommit in nya underbara doftljus med dofter av bland annat ros och citron. Det fina med ljusen är att de kommer i en fin vit keramikburk! Den kan ju användas till något annat när ljuset har brunnit upp...

Hoppas att ni alla får en underbar helg!

PS. Nu är tävlingen avslutad... återkommer om vinnaren imorgon!

10 kommentarer:

Hjärtat Mitt sa...

Vill bara titta in och önska er en härlig helg!

Kram Mari i Marieholm

Lilla huset på prärien sa...

Åh vad det ser härligt ut! Dina bilder är så vackra, får sådan inspiration och längtar tills jag får komma på besök. Här har vi sjukstuga tyvärr. Hade tänkt åka på loppis lite idag men får nog hoppa över det... istället laga oss stora koppar med te och honung.

Hoppas allt är bra med dig och lilla familjen!

Kram Jenny

rosenskära sa...

Godmorgon Liv! Vilka härliga bilder! Sitter och dricker dagens godaste kopp kaffe vid min fina sekretär och njuter av stunden.

Igår kväll var jag på tjejmingel, vi är ett gäng (över 80 st på malinglistan) tjejer/kvinnor mellan 30 -60 som träffas mellan tre och fyra ggr/år. Igår var vi hemma hos fam Anderberg som driver Stenströms här i Hbg. Vi var ca 35 anmälda igår och temat för kvällen var "Ta hand om dig själv", vi fick höra på föredrag om bla mindfulness.

Tänkte höra med dig om du skulle kunna tänka dig att komma och prata om er verksamhet vid något tillfälle. Du pratar max 15 minuter och det är ett utmärkt och alldeles gratis sätt att få bra marknadsföring!

Fundera på det!

Nu ska jag mysa med flickorna!

Kram/Lena

tindra lite mera sa...

Vackra bilder,längtar till våren!
Jag har en liten utlottning jag med! glömde att skriva att jag länkade till din tävling också;O)
Kram Katarina

Frida sa...

Vilka vackra bilder du visar, hoppas du får en fortsatt trevlig helg!
Kram Frida

Piondröm sa...

Hej Liv !!!!
Hoppas att allt är bra med dig!!!!
Här är det mycket snö, men vi har suttit inne och kurat framför datorn och beställt lite julrosor.
Sått mina fröer har jag oxå hunnit med.
Jag syr gärna lyktor till dig, men jag har inga glas....Har du???
Ha en bra vecka!!!
Carina

Mia sa...

Vilken fantastiskt fin blogg du har. Första gången jag hittar hit men jag kommer tillbaka igen.

Kram Mia

Minna Mercke Schmidt sa...

Liv! Jag blir alltid så glad när jag hälsar på här hos dig!!! Ska, inte bara hoppas på, komma och hälsa på nu under våren! Hilsen, Minna :)

Fröken Fräken sa...

Vilka härliga blommor! Jag låg just och fantiserade om midsommar och dessa bilder får ju längtan att bli ännu större...

Jepp, korgen är ommålad av mig, den var lite tråkigt bambugulaktig innan. Säg den korg som jag inte har målat.. ;-)

n o r d i n g å r d e n sa...

Urläckra bilder!!! Mari.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails