1 februari 2009

Liten utlottning!

Hoppas att ni alla har haft en skön helg. Idag har ju vädret varit helt underbart strålande... solen har ju varit framme vilket vi så väl behövde! Dessutom ser jag att det varit över 10 000 besökare på min lilla blogg och det måste ju firas med en lite utlottning! Vad priset består av ser du på bilden: en underbar ljuslykta som har en härlig patina.

Vill du vara med i utlottningen av denna fina ljuslykta, lämnar du en kommentar till detta inlägg OCH länkar till utlottningen på din blogg (låna gärna bilden). Har du ingen blogg lämnar du en liten kommentar, inga anonyma kommentarer dock!

Vinnaren dras nästa söndag den 8 februari. Lycka till!

65 kommentarer:

Annika Christensen sa...

Grattis till dina 10 000 besökare!
Det var ju faktiskt du som fick igång mig att blogga.
Ok med kvistar på tisdag istället?
Brukar inte vara med och tävla för jag vinner aldrig.
Men men man vet ju aldrig.
Fin är den iallafall.
Ha det gott
Annika

Hjärtat Mitt sa...

Grattis till att du har haft så många besökare!
Jag är gärna med i din tävling och har länkat till den.

♥♥♥♥♥ Mari i Marieholm

Lilla huset på prärien sa...

Hej Liv!

Vilken söt liten lykta. Och jag gillar de vita vackra krukorna i bakgrunden. Superfina!

Är allt bra med dig? Börjar det ramla in fina saker till butiken ännu? Spännande...

Största kramen Jenny

Stinsahuset sa...

Vår, de låter så underbart. Ska försöka att göra ett besök i affären under veckan. Vill gärna vara med i tävlingen.
Hälsningar Birgitta

Frida sa...

Jo visst har jag handlat hos er, jag var hos ser innan jul. Ni har så mycket fínt. Grattis till dina 10.000 besökare! Jag är gärna med i tävlingen och länkar så klart.
Kram Frida

Anonym sa...

Stort grattis! Såklart att jag vill vara med. Har länkat i tävlingsbloggen:

http://evamar.blogg.se/2009/february/ljuslykta-8-februari.html

Anonym sa...

Jag är med och tävlar om den fina ljuslyktan. Jag har lagt en länkning i min tävlingsblogg

http://molnboanna.blogg.se/2009/february/ljuslykta-1.html

info@annakarlsson.se

Snuttan sa...

wow vad underbar den är. Hoppas jag blir den lyckliga/Kramisar
Länkar dig på min sida

Anonym sa...

jag vill vara med här har jag länkat. http://lindahallstensson.blogg.se/2009/february/vinn-ljuslykta.html

Therese sa...

Vad kul att så många hittat till dig och din blogg :-) Det är bara andra gången jag tittar in, men vill väldigt gärna vara med och tävla - jag har länkat:
http://lurans.blogg.se/2009/february/lykta-med-patina.html

Här är det minus 25 grader ikväll, önskar så jag hade lite kvistar som knoppar eller lite lökar som minner om våren, men ännu får jag ge mig till tåls...

Trevlig kväll!

Önskar,
Therese

bjarstig@live.se
http://lurans.blogg.se

Anonym sa...

Grattis till alla besökare! :)
Är gärna med i utlottningen.

abackman66 at hotmail punkt com

Maria sa...

Jag är jättegärna med och tävlar! Lägger en länk till höger på min blogg.

Anonym sa...

Jag är absolut med :)

http://olikabloggtavlingar.blogg.se/2009/february/tavling-ljuslykta.html

Ha det bra

sockergryn och hemlikheter sa...

Jag hittade precis hit, vilken fin blogg du har! Så klart vill jag vara med och tävla om den vackra ljuslyktan! Länkar och håller tummarna!
Grattis till alla dina besökare!
Helena

Anonym sa...

Vill gärna vara med och vinna

Karin sa...

Hej
Vill gärna vara med och vinna denna söta ljuslykta

Anonym sa...

Hej! Vilken jättefin vinst!! Självklart vill jag vara med, jag håller mina tummar....
(har nyligen hittat din sida, jättefin och inspirerande!. Jag jobbar själv på plantskola)
MVH Ewa Börjesson

Anonym sa...

Vilken TUR att ni öppnar igen! Jag tipsar så många jag kan om hur fint ni har, och vilken inspiration man får, även om jag nu inte har någon blogg som jag kan länka till.
Självklart vill man ju ha chansen att vinna den fina lyktan också....

//Linda sa...

Jag vill vara med och tävla, länkar:
http://linblogg.blogspot.com/2009/02/vas-82.html

Livets njutning sa...

Hej!

Grattis till 10 000 besökare. Jag är med och tävlar. Länkar i min blogg på högerspalten.

Måste besöka din plantskola nån gång. :)

Ha det gott!
Jenny

marita blücher sa...

Hejsan Liv,
Tackar som frågar - i helgen har det varit full fart i butiken och visst njöt man för fullt de korta stunder solen behagade att visa sig. Nu längtar man som en tokig efter mer sol och lite värme. Grattis till 10.000 besökare - men med en sådan fin blogg som din är det inte något jag förundras över. Tusen tack för din rara kommentar på min blogg - den värmde.
Ha det så gott.
Kram/Marita

Sofie sa...

Oj, vilken fin blogg du har! Inte konstigt att du haft många besökare. Deltar gärna i tävlingen, och länkar självklart!

Lovilin sa...

Hej!

Grattis till alla dina besökare!
Jag vill gärna vara med och tävla och länkar på min sida.

Ha det bra!
Kram
Linda

Cin sa...

Åh, stort grattis till 10 000!
Jag är gärna med på denna utlottningen, det va en supersöt ljuslykta. Har länkat inne hos mig nu.
Kram Cin.

Mollymera sa...

Ååh, vad fin den är. Hoppas, hoppas, hoppas, jag vinner.
christina.m.karlsson@mark.se

Kram Christina

Nanna sa...

Jag vill gärna var med i utlottningen :-)
Har ingen blogg men min mail finns i profilen.

Minnelita sa...

Hei hei. Fant din blog via andre. Den er veldig koselig. Klart jeg vil være med på utlodning.

Krillan sa...

Så......... härligt att våren är på väg och ljuset!
Blir så....inspirerad när jag läser
ditt nyhetsbrev och blogg
Vill gärna vara med i utlottningen
av den fina ljuslyktan
Har ingen blogg, men har besökt din
plantskola ett flertal gånger och
pratar mycket om den till vänner och bekanta
Och grattis till så många besökare
på din blogg
Christl Ahlberg, Rydebäck

kullervilla sa...

Ett stort Grattis till så många besökare. Vill gärna vara med i din tävling, länkar på vår blogg.
Kramiz//kullervilla

Anonym sa...

KLart man vill vara med i en sån här tävling!! Spännande.. OCH tror att det drar ihop sig till ett nytt besök hos er... Abstinensen efter våren är svår nu...

Hälsar Lotte på linneagårdens trädgård på trädgårdsbloggen

( sorry kan inte länka så här... )

ANNIKA sa...

Hej!
vill vara med och tävla .gillar den här lyktan skarpt...
grattis till alla besök!
gustafsson.57@hotmail.com

Fröken Eko sa...

Hejsan!

Jag vill gärna vara med i din utlottning :)
Bildlänkar hit från min egen blogg!

/F

Anonym sa...

Hej Liv!
Jag tror att jag lyckades göra rätt, nu får man bara hoppas att man vinner! Annars får jag komma förbi och köpa en lykta. Vi ses!
Anna på Vanten

Anonym sa...

JKag är med

Anonym sa...

Vilken fin blogg du har :)
Ett STORT grattis till antalet besökande.

Vilken otroligt vacker ljuslykta!
Den vill jag jättegärna vara med och tävla om och länkar på min blogg.

Önskar dig en fortsatt trevlig onsdag.

Kram Åsa

Lilla huset på prärien sa...

Jamen varför inte? Man ska ju alltid prova lyckan :) Helt plötsligt så vinner man juh :)

Är det någon fin dag nästa vecka så ska jag komma och hälsa på dig. Bara barnen blir lite mer på G så de kan vara på dagis så...

Kram Jenny

Tea Lady sa...

Wow, det var en imponerande siffra! Grattis, din blogg är härlig.

Jag vill vara med och länkar på www.tefrossa.blogspot.com där jag även har en tävling.

Kram,
Lena

Anonym sa...

Hej!

Kikar in här första gången! Vill gärna vara med och tävla. Länkar till dig i min blogg!

Pyssel och Trams sa...

Jag vill absolut vara med och tävla!
Länkar i högerspalten på min blogg!

Mvh Anna

H A N N A S - F O R M sa...

Så fin lykta...och vacker bild...

Varmaste kramen
Hanna

Anonym sa...

Jag, dör! Det är precis en sådan jag letat efter. Vart har du hittat/köpt den? :)

Blir en länk i ett inlägg!

Anonym sa...

En sån söt lykta skulle passa bra i mitt nya TV-rum! Självklart vill jag vara med i utlottningen och givetvis hittar du en länk hit från min blogg!

Millan sa...

Grattis till så många besökare!
Jag vill gärna vara med i din utlottning!Jag har länkat på min blogg
http://millanigulavillan.blogspot.com/

Mjuka sa...

grattis till alla dina besökarae!!! Vill så gärna vara med i din tävling
länkar också
kram Malin

Livingroom sa...

Hej,
hittade just till dej och blev helt ivrig på att få läsa vidare. Men först skall jag meddela mitt intresse att delta i din utlottnig. Jag länkar även .
Lotta

LillaLiten sa...

Jag är gärna med och ökar på besöksantalet;-) å självklart är jag intresserad av ljuslyktan!
Har länkat på min blogg
http://segtsomkolatavlar.blogspot.com/2009/02/tavling-avslut-8-feb.html

Skulle jag få äran finns jag på skutten@yahoo.com

Heidi sa...

Hej!
Vilken fiin vas! Skulle passa in i mitt vita hem!
Jag är med och tävlar!
Har länkat på min blogg
http://vittsomsockertavlar.blogspot.com/

Inne och kikar jag med! Grattis till så många besökare!

h_ylisirkka@hotmail.com

Anonym sa...

Hej,
Hitade er sida på Naturliga Tings blogg. En plantskola i Skåne som jag inte besökt! Ännu... nu har vi yttrligare ett mål i sommar. Det är alltid kul att läsa om andras trädgårdsliv och inse att vi är många som har trädgård som livselixir. Är gärna med på din utlottning och vill gärna lägga en länk till er sida på vår blogg om det är OK.
Mvh
Anki/Trädgårdslust

-camilla- sa...

Grattis till alla besökare här på bloggen!!!

Självklart vill även jag vara med och tävla...

Håller tummarna & hoppas ha turen på min sida... ;)

Ha det gott!

Anonym sa...

grattis =)

VIlken fin vas, den vill man gärna vinna =)

Anonym sa...

Åh så vacker lykta! Den vill jag gärna vara med och tävla om!

Marie / http://hundblogg.bloggagratis.se/

Anonym sa...

ja med vill vinna wiiii!!

Malmkakan sa...

Hej!

Självklart vill jag vara med och tävla om den vackra ljuslyktan.

Länkar från min blogg...

Kram, Cecilia

FåFängans Hem sa...

Hej hej!!

grattis till alla besökare självklart är jag med och tävlar o länkar!!

kram Anna panna

Anonym sa...

Jag tar en lott i hopp om att vinna ljuslyktan!

gotland@speedmail.se

Olivia sa...

Grattis ♥
Jag vill vara med och tävla! Hoppas att jag kanske kan fåvinna min första tävling här hos dig..

Ha en bra dag // O L I V I A ♥

tindra lite mera sa...

Vill gärna vara med på utlottningen av den fina lyktan!
Kram Katarina

Anonym sa...

Åh vilken underbar lykta! Jag är med, absolut! :D

Här är länken till inlägget där jag tipsar om din tävling!

http://fica.se/liten-sot-tavling/

Linda sa...

självklart vill jag vara med och tävla!

http://lindisentavlar.blogspot.com/2009/02/ljuslykta.html

Anonym sa...

Jag har länkat och lånat bilden. Vill självklart vara med och tävla. Lägger till din blogg som länk också, den är jättefin.

Märta sa...

Vill gärna vara med i utlottningen!
angsgard1@telia.com

Blickwinkel sa...

Grattis till dina 10 000 besökare!Jag vill vara med och tävla o länkar!
Kram
Esther

Rhodin sa...

Nästan i sista sekund som jag anmäler mig, men jag har iaf länkat dig ifrån min blogg. Ha en underbar dag! Mvh Terese

heavenandearth sa...

Halloj!
Pust pust!!
Bättre sent än aldrig!! *ler*

Sist, antar jag..men jag hoppas jag hann!

Länkar!

Kram! Iréne

Mia sa...

Hinner jag så drar jag en lott innan utlottningen är över. Länkar...

Kram Mia

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails