11 december 2013

tillsammans



Dagarna bara rinner iväg så fort, alldeles för fort!

Det är ju så mycket som ska hinnas med innan julafton:

- baka lussebullar
har jag fått göra i två omgångar för de försvinner av någon anledning, innan jag hinner blinka:-)så jag hinner nog med ett tredje bak!

- inhandla julklappar
har jag faktiskt påbörjat men känner på mig att det blir lika galen shopping dagarna före ändå!

- städa
äh, det får jag göra efter jul

- julgran
blir nästa veckas göromål

- julmat
det finns färdig sill

Ja, vi ska väl nog hinna med i år också! För trots allt så handlar väl julen ändå om att vara tillsammans och ha det fint ihop...


Varmt välkommen

torsdag & fredag 10-18
lördag & söndag 11-15


Liv

2 kommentarer:

Linda sa...

Underbara bilder som alltid! Jag hoppar också över städningen innan jul...även om jag borde...
Kram, Linda

Meta sa...

verkligen så är det att få vara tillsammans med nära och kära och kanske också någon man känner som är ensam.
vackra bilder du visar.
HA en fin torsdag
kram Meta

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails