9 oktober 2013

magiskt trädgårdsljus


Nu har jag landat... efter en helt makalöst magisk ljuskväll!
Jag måste bara tacka alla ni som kom till denna fantastiska kväll i ljusets tecken.
Ljusvandringar, mumsig höstsoppa från Ostbutiken och många trevliga och glada kunder!


Duktiga ljusdesigner Jan Ebbesson hade skapat en lysande trädgård med så vackra effekter. Och jag vet att många gick härifrån med många nya lysande idéer! 


Den här upplysta väggen som skiftade i alla glada kulörta färger, var den plats mina barn gillade allra mest! Såklart!


Inne i butiken hade vi tänt mängder av levande ljus och hade till kvällen i ära, fått hem den underbara fina ljusslingorna från Iris Lights! De gick som smöret och det är dags att beställa hem nya.


Liv

2 kommentarer:

Annika Christensen sa...

Så fint Liv!
Jag ångrar så klart att jag inte var där men jag kroknade på vägen liksom.
Fin slinga.
Kram
Annika

annica sjöström sa...

Kunde ej komma dit då.... men bilderna är magiska! Skulle bli jätte glad om tips på vad det var för lampor som användes, är på jakt efter det till vår klotlönn. //Annica

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails