8 november 2011

Tävling!


Tänkte att det skulle sitta fint med en liten tävling där jag lottar ut ett härligt litet doftande massageljus.
Doften är Apelsinblomma & Lavendel som doftar förföriskt ljuvligt och som passar bra här i novembermörkret.
Kan ju säga att detta är min nya favoritdoft!

Det enda du behöver göra är att lämna en kommentar, skriv ditt namn och så är du med. Tävlingen pågår t.o.m. söndag den 13 november. Sedan drar jag en lycklig vinnare.

Lycka till!



Liv

TÄVLINGEN ÄR NU AVSLUTAD!

22 kommentarer:

Emelie sa...

Låter som en ljuvlig doft, så jag prövar lyckan o hoppas på vinst! ;)
//Emelie

Creative Pink sa...

Jag är svag för doftljus så jag anmäler mitt intresse =)

Fru C sa...

Tänd ett ljus...ja det vill man ju göra nu och doftar det så är det inte fel....

Tänk om man vinner ;)

//Carolina

Anonym sa...

Jag vill absolut vara med och tävla om det vackra doftljus!
Kram Catrin.

Runge form - Karin sa...

Jag hoppas också på tur och lite ljus i höstmörkret

//Karin

Anonym sa...

Jag vill också vara med på denna fina vinst hoppas på tur:-)
//Sassa

Möllebacken sa...

Det låter som en spännande doft!
Är gärna med på utlottningen om chansen att kura mörker, ingen länkning till din sida?

Kram Pella

Elin Nilsson sa...

Åhh doftljus är väl det bästa som finns! Och vad är härligare än massa ljus i höstmörkret såhär års! Knyter tummar och tår för mig själv i denna tävling :)

Anonym sa...

Vad kul! Klart jag vill vara med. Doften låter ljuvlig.

Kram
Elna

MODERN COUNTRY sa...

Hei Liv, tusen takk for den Fine kommentaren du la igjen hos meg! Gjett om jeg ble glad for den ! Jeg beundrer både din blogg og ditt arbeid, så det betyr noe ekstra for meg.

Tenk at Julen også nærmer seg. Nå har det begynt å krible litt etter å dekorere litt. Kikker inn nå og da for å snappe opp noen ideer. Jeg liker jo mest kranser, lys og blomster når det nærmer seg vinteren. Det tilfører noe ekte som ikke noe annet kan gi. Dere som jobber med grønne vekster synes jeg er så Inspirerende, dere kommer alltid med så fine unike ideer.

Selvsagt vil jeg være med i konkurransen om det herlige duftlyset, håper jeg vinner !

Ha en Vakker høst og førjulstid,
Klem Aina

Trädgårdsflow/Garden Flow sa...

Oh, det låter som ett underbart doftljus. Så klart att jag är med i utlottningen !!

Synd att din plantskola ligger så långt bort från mig. Du har så mycket fint man blir sugen på... :-))

Kram
Charlotte

Trädgårdsflow/Garden Flow sa...

Nämen... nu försvann min hälsning... börjar om igen :-))

Vilket underbart doftljus det verkar vara.. Är gärna med i utlottningen såklart!!

Synd att din plantskola ligger så långt bort från mig. Det är så mycket man blir sugen på när man ser bilderna här på bloggen...

Ha en fin kväll!
/Charlotte

Möllebacken sa...

Fixat till länk :)
/ Pella

Anna Vattenkanna sa...

Det låter som en ljuvlig doftblandning och jag vill gärna vara med i utlottningen!

Kram Anna Vattenkanna

Eva-Marie Hultberg sa...

Jag vill va me!
Teck för fina bilder i bloggen!

Eva-Marie Hulberg

Anonym sa...

Så härligt inspirerande bilder i bloggen!Lika härligt att njuta av allt på Plantskolan!
Doftljuset får gärna komma hem till mig !
Marie

X sa...

Låter som en väldigt spännande doft, jag vill gärna delta i utlottningen.

Kram Lussan

evamar sa...

Låter härligt!

evamar

Anonym sa...

Doftljus är underbart, klart jag vill ta chansen....

Eva Grudén Walsh sa...

Det låter ljuvligt och helt i min smak - älskar verkligen lavendel och hoppas på en vinst i lottningen : )

Eva G W

Trädgårdsdrömmar sa...

Mmmm...vad ljuvligt det låter. Sniff sniff....
Kram Carina

Christina sa...

Klart jag vill vara med, doftljus kan man aldrig få för många av. Hälsningar Christina

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails