23 januari 2011

VÅRTECKEN?


Efter några intensiva men fina dagar uppe i Stockholm och på mässan, Formex, är det sååå skönt att få vara hemma och varva ner. Jag har beställt många fina saker och fått mycket inspiration. Men det gäller att ha tungan rätt i mun... det är mycket som lockar! Men jag hoppas knyta ihop säcken på något vis till slut...


Väl hemma är det fortsatt städning och planering för våren som komma skall... Och visst längtar jag men det känns som om det i alla fall går på rätt håll!

I morgon ska jag ut och leta vårtecken!

Har ni hittat några ännu?

2 kommentarer:

Annika Christensen sa...

God kväll!

Du är bra på att knyta ihop säckar...
Du väljer nog det bästa skulle jag tro.
Tack för trevligt sällskap.
Sussilull
Annika

Annika N sa...

Vad kul det låter att vara på trädgårdsmässa :-) Nej jag har inte hittat några vårtecken än, men en och annan liten knopp börjar synas intill husknuten..så snart så :-)

Ha det fint !!! Kram Annika N

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails