25 oktober 2009

Kvällsöppet


Nu är verkligen hösten över oss... grått, regnigt och alldeles helt underbart!!! Jag gillar hösten, alla dess färger, den klara höga luften och alla ljusen man måste tända. Fast visst, det är extra vackert när solen tittar fram...
.
På torsdag den 29 oktober håller vi kvällsöppet till kl. 20.00. Då tänder vi mängder av levande ljus i butiken och ute sprakar gnistrande eldkorgar. Dessutom kommer vi att ha fina arrangemang, ljus och granris till gravsmyckning.
.
Ha en bra start på veckan!
.
Liv

5 kommentarer:

marianaskeramik sa...

hej vad kul att hitta hit
njuter av dina bilder
ha de gott
marianaskeramik

Linda sa...

Då få man ta en tur till er då?? :-)
Vet att det här är fel ställe att fråga detta på, men jag är en tjej som älskar blommor och trädgård och söker jobb. Tänkte bara höra om ni behöver extra hjälp hos er? Jobbade 3 dagar i veckan på Ekenhaga Handelsträdgård i Värnamo på gymnasiet, så helt bakom flötet är jag inte ;-)

Ha en mysig höst vecka..

Marlene sa...

Hej! Jag blir så glad av att titta på din sida.... och jag längtar alltid efter ett besök på Hedentorps! Dina bilder är helt underbara!

marita blücher sa...

Hej Liv,
Så roligt att höra av dig och tusen tack för din hälsning ! Idag har det varit riktigt ruggigt hos oss med blåst och gråmulet väder, men jag gör som du, laddar med mycket ljus. Jag kör igång julbutiken på fredag den 6 november med glöggservering under helgerna fram till jul. Egentligen tycker jag att det känns väl tidigt, men kunderna har legat på länge nu och undrat när julgrejorna skall åka fram....
Önskar dig en underbar vecka.
Kramis/Marita

Tulipa sa...

Hej Liv!
Annika skrev att ni nog tänkte komma framöver, vad roligt!

Jag har precis varit på Maries Brocante idag (Min lilla veranda)och det var en upplevelse utöver det vanliga! Som i en dröm så vackert..

Och så är det så trevligt att möta människorna bakom bloggarna...

Ha det bra!
Kram Mariette

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails