10 september 2009

Trädgårdens Dagar

Nu är våren här... inte riktigt men vårlöken finns på plats i vårt lökhus:-D Det är ju tid att gräva ner dessa skatter!

Nu till helgen är det Trädgårdens Dagar och det innebär en mängd spännande aktiviteter!

Lördag 12 september
Trädgårdsloppis
Fina erbjudande
.
Söndag 13 september
Rögles Lindab Arena Restaurang bjuder på rykande varm löksoppa
Föreläsning av trädgårdsjournalist Eva Robild kl.13.00
.

Tisdag 15 september
kl. 19.00
Pris 60:-
Fotograf Annika Christensen berättar som sitt liv som trädgårdsfotograf och visar bilder från olika trädgårdar.
Föranmälan till oss på
Hedentorps telefon 0431-122 32

Så nu pågår full aktivitet på plantskolan: det städas, växtleveranser ska prismärkas och plockas fram, skriva skyltar, plockar ogräs, ja, ser till att du som kommer hit ska få njuta av allt här varje sekund!

Hoppas vi ses i helgen!

Liv

3 kommentarer:

Lilla huset på prärien sa...

Åhh nu banne mig måste jag ta och åka ut till Ängelholm. Ska faktiskt ut ikväll till Lotta en sväng - kanske kommer jag inom om jag inte åker för sent. Får se :) Annars lördag. Annars låter tisdag himla trevligt... hmm. Återkommer! :)

Kram Jenny

Annika Christensen sa...

Det skall bli så kul och jag skall göra mitt bästa.
Löksoppa... mmmm
Lökar mmmmmmmmmm
Hedentorp mmmmmmmmmmmm
Ses och hörs
Annika

Britt sa...

Låter som en trevlig helg//Britt

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails