16 juni 2009

I väntans tider...

... fast bara på bättre väder. I alla fall lite mer värme hade ju inte suttit helt fel, eller vad säger ni? Ute på vår veranda hänger min nya härliga hängstol och den är så himlans skön. Fast en kväll som denna behövs en varm filt att vira in sig i.

I butiken finns dessa härliga hängmattor. Hängstolarna är tyvärr slut för tillfället men hoppas få hem fler inom kort. De kan jag verkligen rekommendera!

På torsdag stänger vi kl. 16 och håller sedan midsommarstängt och öppnar åter måndag den 22 juni med nya öppettider.

Ha det så underbart!

5 kommentarer:

~~~Lydias Gröna Fingrar~~~ sa...

Ja du Liv, här har det också regnat rejält, men solen har hedrat oss med sin närvaro idag.
Krukutställningen verkar vara jättefin på Sofiero, dit måste jag försöka komma.
Ha det så bra,
Lydia

Blogg by Maliin Stoor sa...

Hängmatta JA tack!!

Trevlig midsommar!!


Maliin

marita blücher sa...

Hej Liv,
Tusen tack för din rara hälsning hos mig. Jag hoppas också få riktigt många hälsningar i min gästbok, men det verkar som om folk är lite blyga. En sån där hänggunga hade inte varit helt fel, men tyvärr saknar jag en veranda där den skulle kunna hänga.
Önskar dig och de din en riktigt skön midsommarhelg.
Kramis/Marita

Lina sa...

Önskar dig en trevlig midsommar och passar på att fråga vad du tar för de fina kuddarna du visade med Lycka och Drömmar.
Kram Lina

marie sa...

Ville bara kika in och önska dig en härlig midsommar!
varm kram
Marie minlillaveranda

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails