28 september 2008

Gnistrande äppelkväll

Efter ännu en hektisk vecka med alla förberedelser inför vår äppelutställning, är jag nu helt slut men mycket nöjd! Så mycket folk och så glada och positiva kunder... jättekul! Dessutom har vi öppnat vårt lilla trädgårdskafé och det var så många som fikade... får allt skaffa fler bord och stolar!
Kolla vilka härliga färger! Blir man sugen eller... Det är något speciellt med äpplen. Bara ljudet av när man biter i ett äpple... eller doften, mmm! Ni skulle bara veta vilka härliga dofter som möter en när man kommer in i växthuset. Helt underbart!


Önskar er alla en underbar vecka och vill härmed bjuda in er till en

Gnistrande Äppelkväll

Torsdag 2 oktober Klockan 19-21

En gnistrande magisk kväll i äpplets tecken.

Känn, dofta och smaka.

Vi bjuder på vaniljglass med hemlagad varm äppelkompott.

Kom och njut i vårt växthus.

Varmt välkommen!

2 kommentarer:

Annika Christensen sa...

Tack för en underbar dag Liv.
Jag tror vi får lotta ut en äppelkrans på torsdag. Vad tror du om det?
Fina bilder du har tagit.
Ses och hörs
Kram och kram
annika

Lilla huset på prärien sa...

Tusen tack för en underbar dag säger jag också! Absolut ska ni lotta ut en äpplekrans tycker jag - bara se till så att jag vinner så blir allt bra *ler*

Ha en skön vecka!

Kram Jenny

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails