28 december 2011

liten paus


Julen över och snart är det ett nytt år... Hoppas ni alla har haft en lika skön jul som jag!

Nu har vi stängt butik & trädgård för i år och öppnar inte förrän vårljuset återvänder! Men vi är inte sysslolösa för det... Mässor  och inköp är inplanerade och vi ska planera för en ny härlig spännande säsong 2012.
Har ni några roliga idéer?

Därför tänker jag ta lite ledigt från bloggen och hoppas ni finns kvar när jag dyker upp igen! Vilket jag tror inte dröjer allt för länge!

Önskar er alla ett riktigt

GOTT NYTT ÅR!

❤  ❤  ❤

Liv

4 kommentarer:

Anonym sa...

Du får också ha ett riktigt Gott Nytt År. Vad spännande med inköpsresor. Jag hoppas du visar lite här på bloggen:-)

Kram

idémakeriet sa...

Njut du av den härliga ledighet, att ladda upp batterierna behöver alla göra.
Jag önskar dig allt gott i 2012.
Kram på dig.
Gerda

Anna Vattenkanna sa...

Då önskar jag ett Gott Nytt År tillbaka och ser fram emot dina fina inspirerande inlägg fram emot vårkanten!

Kram Anna Vattenkanna

Bea sa...

Tack för titten hos mig!
Fin blogg du har!
GOTT NYTT ÅR /Bea

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails