20 december 2011

julgodis


Sista paketen inhandlade, granarna på plats & julgodiset färdigt. Tadaa!!!

Nu är det bara några arbetsdagar kvar sedan blir det efterlängtad ledighet med familjen. Tills dess ska jag njuta av julens vackraste blommor: amaryllis, hyacinter, anemoner och allt vackert grönt.

Idag har jag och barnen lagat knäck, kaneltryffel och mumsiga jordnötsrutor. Nu ligger de i kylskåpet och lockar... Det gäller att hålla sig, annars finns det väl inget kvar till julafton!

Vad har ni för favoriter bland julgodis?


Liv

3 kommentarer:

Vintage House sa...

Hej
Så härliga bilder och så gott det låter...
här är nog fudge en favorit...
ha en mysig onsdag
kram
sandra

Sussi sa...

Oj...va kul! Här hittade jag en härlig blogg full av underbara bilder och härliga tips! Synd att ni finns så långt bort för mig som bor i Stockholm!
Julgodis ja...eftersom jag sällan får till något eget så brukar jag köpa "snökulor" från lösgodishyllan...de där runda kulorna som är lite pudrigt vita på utsidan och med kolasmak. Supersmarriga!
Kram
Sussi

Evelina sa...

Oj.. jag är en allätare, men lite extra svag för kolor.. Min nya favis är lakriskola gjord med turkiskpeppar. :)

Må så gott, kram Evelina

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails