22 november 2017

en doft av jul i vinterljus


Stort tack till alla fina kunder som kika förbi under vårt evenemang

EN DOFT AV JUL I VINTERLJUS

Och ett stort tack till ljusdesigner JAN EBBESSON
som stod för ljussättning på olika sätt och vis, i vår trädgård.
Helt fantastiskt, Jan!

Och till vår personal säger jag bara - TACK!
Tack för att ni ställer upp och fixar och trixar.

Och till min älskade Lasse,
tack för att du står ut med mig när jag går in i min "julbubbla".
Älskar dig ♡

- - - - -

Julkänslan finns så klart kvar hos oss och vi laddar nu om
inför första advent som närmar sig.
I trädgårdskaféet kommer Mamsellen att servera
den populära julbrunchen med start söndag 3 december.
Mer information kommer!

Observera även att vi har nya öppettider:

TORSDAG & FREDAG 10-17
LÖRDAG & SÖNDAG 11-16

Varmt välkommen!

Liv

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails