12 november 2009

Tid att njuta...

Bara måste visa er de nya fina kuddfodralen. De är en av mina favoriter. Finns både i grått och vitt linne med text NJUTA och LYCKA. Idag kom en annan favvokudde, nämligen roskudden fast denna gång i grått!

Efter några hektiska dagar med sjuka barn och födelsedag med allt vad som hör till, så njuter jag faktiskt av denna årstid. Fastän den just nu är lite grå och en aningen trist så är den ganska lugn och kravlös... Lugnet före stormen kanske! Snart är ju den hektiska julen mitt framför oss med all stress. Så passa på och njut av stunden.
.
Ha det bäst!
.
Liv

2 kommentarer:

Kullan Pullan sa...

Hej!
Visst är tiden innan jul lite skönare, jag föredrar advent framför jul.
ha en skön helg
Kram Paula

Dona blogg sa...

Mycket vackra kuddfodral du visar.

Ja, jag håller med dig. Jag njuter också i detta trista, grå regnrusk vi har i Skåne. Det är rätt fridfullt faktiskt.

Sköt om dig!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails