3 oktober 2009

Höstkänsla



På söndagen när äppleexperten Ingvar Gren var hos oss, var det mångar som hade frågor om sina okända äppleträd. Han stod nog och pratade oavbrutet från 11-15! Ett stort tack till dig Ingvar. Tack!

Badkaret var fyllt med vatten och äpplen som flyter. Här kan man se några av de otaliga sorterna som finns...

Ännu ett stort tack till Rögles Arena-Restaurang som bjöd på mumsig äppelkaka. Det var så mysigt att se alla som satt och fikade i växthuset. Det förhöjer verkligen känslan.
.
Ha en härlig helg!
.
Liv




2 kommentarer:

Lilla huset på prärien sa...

Hej Liv!

Ja tusen tack för den trevliga söndagen. Barnen bara ÄLSKADE det och mumsade äpplen som bara den! Jag köpte en sort som vi gillade jättemycket allihop men som vanligt (typiskt mig) så glömde jag ju vilken sort det var!! Såå goda.

Kram Jenny

Mia sa...

Åh vad det ser mysigt ut och plötsligt blev jag sugen på äppelkaka. :)

Jag såg att det är höstmarknad denna helg på handelsträdgården som ligger i närheten.

Ha en fortsatt trevlig helg!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails