31 augusti 2009

Sofieros Trädgårdgårdsfest!

Efter två härliga dagar uppe på Formex-mässan avslutade vi veckan med några timmar på Sofieros trädgårdsfest. Mycket inspiration och fina idéer att låna med sig hem! Här kommer några bilder... se och njut!
.

.

.

.
Nu på söndag den 6 september är det dags för Höstträdgårdsmässan i Hembygdsparken i Ängelholm kl. 10-17. Då finns vi där och ställer ut. Kom gärna förbi!
.
Nu är snart höstens evenemang färdiga så kika in snart igen!
.
Ha en bra start på veckan!
.


8 kommentarer:

Mandragora sa...

Klart att jag skall på trädgårdsmässan nu på söndag! Jag var där förra året och det var himla mycket fint!

Annika Christensen sa...

Oj oj vad du hinner med mycket.
Visst var det ovanligt fint på Sofiero?
Vad bestämde vi nu?? Minnet är kort.
Ha det gott
Annika

rosenskära sa...

Ja, visst var det fint! Jag älskar min park under alla årstider. Snart vill jag komma och hälsa på men jag ska bli frisk först för här är det förkylt må du tro, inga grisspår tack och lov, men snuvigt och hostigt.

Ska bli spännande att kika på höstens program!

Lena

Frida sa...

Då kommer jag förbi jag var där förra året med och blev glatt överraskad av utbudet.
Kram Frida

Frida sa...

Då kommer jag förbi jag var där förra året med och blev glatt överraskad av utbudet.
Kram Frida

Frida sa...

Det kommer så småningom :) Tänkte visa tyghjärtat, det är ju så fint.
Kram Frida

Lilla huset på prärien sa...

Oj så mycket fint Liv! Jag hade mer än gärna kommit på söndag men jag är hembjuden till en gammal kollega på Råå. Skulle det vara att jag får lite tid över så hade det varit kul om familjen ville komma med juh :) Jättefina bilder!

Kram Jenny

MODERN COUNTRY sa...

Hei Liv!

Takk for hyggelig hilsen! Det var en god stund siden nå. Ja tiden flyr så himla fort på sommeren.

Det er alltid så trivelig med grønne hager og fester. Så vakre omgivelser du har fotografert! Denne tiden er så herlig synes jeg. Foruten vind og regn da, som vi har blitt overskyllet med den seneste tiden. Men fargene og alt man kan høste gir meg sånn kraft og glede.

Håper også alt er bra med deg, det virker sånn.

Ha det riktig godt og nyt denne fine tiden!

Klem Aina

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails