2 april 2009

Av barn blir gammalt folk, små buskar blir höga träd!



Nu har det anlänt några växtleveranser och vi arbetar för fullt för att packa upp, sätta etiketter och placera ut växterna på dess platser. Och när vädret visar sig på sin härliga sida, solsken och blå himmel, är det rätt så härligt att få vara ute!

Från torsdag till söndag har vi erbjudande på fina Buxbom, Buxus 'Faulkner' 25-30 co 39:- (ord.pris 49:-). Så passa på!

Håll nu tummarna för fint väder under helgen... det skulle vara himlans härligt. Eller vad säger ni? Lite sol och vårvärme!

Soliga hälsningar




3 kommentarer:

rosenskära sa...

Du kan lita på att tummarna hålls här för nu stundar ju snart påsklov och då vill man ju vara ut så mycket det bara går! Här en del att plantera också, både fröer och utblommade lökar.

Önskar att jag hade plats för fler träd men man får nöja sig med det lilla!

Kram/Lena

Saras saker och ting sa...

Så roligt med ännu fler växtleveranser, det måste vara fantastiskt att få jobba utomhus med sådant skoj (i alla fall när det är fint väder, som du säger!)

Vad jag har hört ska det bli fint väder i helgen, det hade inte varit fel. Fast jag borde vara inne och flyttpacka, men kommer solen fram lär jag definitivt ge mig ut! Man har ju längtat så länge nu!

Kram Sara

marita blücher sa...

Hej Liv,
Tittar bara in för att önska dig en riktigt härligt och solig vårhelg. Jag skall försöka hinna med lite vårstädning i trädgården och igår planterade vi dotterns efterlängtade syrenträd Beauty of Moscow - gissa om hon somnade med ett nöjt leende på läpparna.
Kram/Marita

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails